HTML

Rovatok

Heaven News

Eddig magamba tartottam ezeket a gondolatokat, most leírom, mert ha magamba tartom, akkor csak magamat építem másokat nem. MERT: Ezért egészen bizonyosnak tartjuk a prófétai beszédet, amelyre jól teszitek, ha mint sötét helyen világító lámpásra figyeltek, amíg felragyog a nap, és felkel a hajnalcsillag szívetekben. 2Péter 1:19

Friss topikok

Linkblog

2008.07.18. 01:24 yoshi

Menj fel a hegyre, ússz az árral szembe

 

Chuck Pierce: „Óvakodj! Az ellenség manipulálja érzelmeidet”


Az Illés listán megjelent: 2008.február 28.


Az alábbi prófécia nagyon fontos. Vess el minden elbátortalanodást, mely megpróbál elrabolni a lendületedből. Az elmúlt héten, mialatt dicsőítettünk, olyan volt, mintha az Úr adott volna nekem természetfeletti látást, és láttam érzelmeinket. Láthattam, hogy az ellenség trükköket vetett be Isten szentjei ellen, hogy leblokkoljon érzéseket bennünk, hogy megállítson bennünket abban, hogy új buzgóságot nyerjünk az Úrban. Láttam a sátánt és az ő seregét, felállítottak elrejtett csapdákat, és offenzívákat indítottak, hogy megsebezzék a mi jóllétünket, és foglyul ejtsék a mi lelkünk k ifejezéseit, ezáltal elérve, hogy bukdácsoljunk, és veszítsünk a lendületünkből.
A mi vágyódásunk a vágyunk erejéből jön, mely érzelmeinkbe van zárva. Mialatt Isten Szelleme vágyat hoz létre az ÚJ iránt, az ellenség megkísérli, hogy tőrbe csaljon bennünket régi mintákkal, elmozdítsa a mi kreatív kenetünket, és sok elterelést hozzon életünkbe. Fel kell most kelnünk, és mondanunk, „”Igénylem, hogy segítségemre légy, segíts benyomulnom erre az új helyre. Rendezd át fókuszomat úgy, hogy pontosan eltalálhassam (tűhegyes nyílvesszővel) az ellenség mozgását körülöttem!”
Az Istentisztelet alatt Isten Szelleme a következőket kezdte el mondani: „Néhányatok azt hangoztatja, hogy arra rendeltettetek, hogy a hegy lábánál éljetek. De ÉN mondom nektek, hogy én küldök kijelentést, hogy felnyissam a szemeiteket, és adjak nektek új látást. Sokatokat hallom, amint ezt mondjátok: ’Látom a látást a jövőmről, de nincs erőm, hogy felmásszak a hegyre…’ De hallj meg engem MOST! Azt teszem, hogy feltöltődj energiával éjjel, és álmokkal jövök hozzád. Meg foglak lepni látomásokkal nappal, és erőforrásod elkezd világosságot termelni, hogy kísérjen téged és ellásson energiával, mely által fe lemelkedsz, és végrehajtod az ÉN tervemet.
Tested, - bár halódónak látszik, egy metabolikus fagyásba bezárva, - új módon kezd mozogni, mert ez a mozgás ideje. A következő 60 nap alatt sok mozgás támad. Az ellenségnek sok trükkje van, hogy megállítson téged a haladásban. Azt fogod gondolni a szívedben, hogy nem tudod megszerezni az új helyet, és úgy fogod érezni, hogy hátra maradtál, de meg foglak lepni kegyelemmel.
És ezt mondod majd: ’Amit nem gondoltam, azt elértem, most már fel tudom fogni!’ A hegy lábához helyeztelek, hogy várakozáshoz való erőt teremtsek benned. Új módon fogsz engem látni, amikor eljövök, hogy továbbvezesselek téged. Egy új, lelkesítő érzést fogsz átélni az érzelmeidben. Talán sírsz majd, de örömöt fogsz megtapasztalni! Van egy népem, melynek most kell feljönnie! Íme zörgetek az ajtódon. A következő két hónapban, ne habozz!


ÉN hívlak fel téged egy új helyre. Vannak lavinák, melyek alakulnak, és neked felül kell ezeken kerekedned, hogy elhatározd magad arra, amit én mutattam neked, amint a hegy lábánál vártál az elmúl szezonban. Ha megteszed, és váltasz a következő két hónapban, hogy feljöjj, meg fogsz sokakat menteni sok rombolástól. A hely, ahová helyeztettél a múlt szezonban, aggodalmat keltett benned a jövőd felől. Tudod, hogy jön a változás, mégis aggódsz az ismeretlen felett. Engedd, hogy az aggodalom elhaljon. Dicsérj Engem ebben az időszakban és figyelj rám amint felvezetlek, és vedd el amit féltél átvenni.
Biztosítottad a helyedet, ahol vagy, elég régóta. Most ÉN hozom jobbom erejét, hogy jobb kezedbe helyezzem azt. Azt teszem, hogy a balkezedet új erővel emeld fel. Sas szárnyaival szerellek fel. Be fogsz mozdulni, és repülni fogsz. Felébredtél, felébredtél! Sokan táboroznak a hegy lábánál, mert a folyó és a vízforrás ott vannak. Mégse maradj az elmúlt időszak megelégedettségénél, az ellátmányra várva, mielőtt új magaslatok felé vivő utazásodra elindulnál.
Csomagolj most, és kelj fel! A te ellátmányod a következő szinten van. A folyó egy szokatlan fordulatot vesz, felfelé. A folyó folyása elkezd megváltozni. Ugorj bele, és menj fel! Egy új magasság, egy új lelkesedés, és új erő lép be lelkedbe. Szedd össze bőröndjeidet és indulj. Ne ülj tovább alacsony helyen. Kel fel! Kelj fel! Kelj fel, mert ellátmányod szintről szintre, magasságról magasságra fog jönni. Fogadd el a kegyelmet a felmenetelhez. Engedd, hogy a kegyelem bővölködjön. Ez a túláradóan bővölködő kegyelem korszaka. Ebben az eljövendő két hónapban el kell fogadnod a KEGYELMET!”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://profeta.blog.hu/api/trackback/id/tr67573698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása