HTML

Rovatok

Heaven News

Eddig magamba tartottam ezeket a gondolatokat, most leírom, mert ha magamba tartom, akkor csak magamat építem másokat nem. MERT: Ezért egészen bizonyosnak tartjuk a prófétai beszédet, amelyre jól teszitek, ha mint sötét helyen világító lámpásra figyeltek, amíg felragyog a nap, és felkel a hajnalcsillag szívetekben. 2Péter 1:19

Friss topikok

Linkblog

2008.07.18. 00:56 yoshi

És felemelik kezüket, mint Illés ....

 

... Bizony, ebben az időszakban, a mostani időkben, az Én prófétáim hamarosan különös és rendkívüli dolgokat cselekednek. Igen, készüljetek! Készítsétek fel magatokat a rendkívülire, mert egy népet támasztok, próféták csapatát, akik Krisztus teste számára olyanok lesznek, mint az érdes smirglipapír. Bizony, szolgáim közül sokan még azt is meg fogják kérdőjelezni, és azon is ámulni fognak, ahogyan az Én prófétáimat a szolgálatra ezekben a napokban elhívom. Mert előhozom az Én prófétáimat keletről és nyugatról és délről és északról. És közülük nem sokan lesznek ismertek, és nem sokan lesznek képzettek. De képzettek Én bennem - ezt mondja az Úr. Mert ők, igen, ezek az emberek, igen, az ő arcuk mint a kovakő. Nem törődnek emberek véleményével vagy lelkészek vélekedéseivel, sem azok rendszereivel, politikájával és manipulációival. Ők a mostani időben lépnek elő, egyik a másik után. És nem lesz szükségük, sem igényük emberek kegyére vagy jutalmára, mivel ők egy különös és csodálatos társaság - szentek és odaszántak az Úr számára. Mert nem megvesztegethetők és nem korrumpálhatók. Mert az ő mesterük nem a pénz, sem a hírnév, sem mások jóindulatának keresése. Hanem Izrael hatalmas Szentje az ő mesterük. Tehát e próféták elő fognak lépni, és vezetőim közül sokan, nagyon sokan csak állnak majd, vegyes érzésekkel szemlélve őket. És egész fellépésüket ádáz szenvedély hatja majd át, mert nem emberek véleményére hallgatnak. Ugyanis az ő kiképzésük lakatlan helyeken történt - pusztaságokban. Mert félreértve és elutasítva nevelkedtek. Mert megvetve és mellőzve élték napjaikat, és emberi ítélettel mérték őket. Most pedig előlépnek, és aranyként fénylenek. Nincs ember - sem felekezet, sem pásztor, sem vének -, akik őket megvásárolhatnák. Mert ők az Enyéim - ezt mondja az Úr. Mivel tűz tisztította meg őket, csak Én hozzám ragaszkodnak. Csak az Én beszédemet szólják. Csak az Én cselekedeteimet cselekszik. Tehát előáll majd az első, és szavait saját kezemmel fogom megerősíteni. Majd szorosan utána tíz másik lép elő. Majd húszan, majd még százan, azután még ezren - és tűzként söpörnek végig az Én Egyházamon. És felemelik hangjukat, ítéletet szólva az Én Egyházam hamis szisztémái ellen. És felemelik kezüket, mint Illés, és az Én jeleim és ítéleteim köveik őket. De még első számú vezetőim is ámulva hátérbe vonulnak, és ezeket az embereket az Én prófétáimként fogadják, mert bűntudatra ébrednek és az Én Atyám iránti félelem esik rájuk, és tudni fogják, hogy ezek az emberek az Övéi, egyedül az Övéi. És így az Én vezetőim önvizsgálatot tartanak. Számot vetnek saját útjaikkal, és - az Én prófétáim fellépésének szenvedélyessége miatt - földre esnek, és megtérnek. És így fog az Én Egyházam megtérni. Ezenképpen e hatalmas és észrevétlen személyek miatt fogom az Én ítéletemet visszatartani. És amint Jónás visszatartotta kezemet Ninivében, úgy fogom visszatartani kezemet az Én Egyházam jelenlegi engedetlen nemzedékétől is. És így az Én irgalmam hatalmas módon kitöltetik és kiárad. Figyeljetek nagyon, és vegyétek észre ezt a 'rettenetes' csapatot, mert azt mondom nektek, hogy épp ezekben az órákban támadnak közöttetek. Vigyázzatok, és legyetek képesek őket felismerni, nehogy úgy találtassatok, hogy őket megvetitek - e furcsa és rettenetes embereket, a Felséges Isten prófétáit.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://profeta.blog.hu/api/trackback/id/tr17573670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása