HTML

Rovatok

Heaven News

Eddig magamba tartottam ezeket a gondolatokat, most leírom, mert ha magamba tartom, akkor csak magamat építem másokat nem. MERT: Ezért egészen bizonyosnak tartjuk a prófétai beszédet, amelyre jól teszitek, ha mint sötét helyen világító lámpásra figyeltek, amíg felragyog a nap, és felkel a hajnalcsillag szívetekben. 2Péter 1:19

Friss topikok

Linkblog

2008.07.18. 01:18 yoshi

"Igazítsátok hozzám szíveteket és várakozzatok Jelenlétemben"

 

CHUCK PIERCE: "Igazítsátok hozzám szíveteket és várakozzatok Jelenlétemben"

Az Illés Listán megjelent: 2007. október 25.a

"Nem mehettek előre ebben az órában Jelenlétem nélkül, ezért ki kell várnotok Jelenlétem pozicionálását."

Múlt héten a kedd reggeli imánkon az Úr új módon kezdte felépíteni Jelenlétét közöttünk. Az új kezdetek eme idején nem szabad előfeltételeznünk, hogy merre mozdul „Jelenléte Frigyládája”. Várnunk és vigyáznunk kell, azzal a várakozással, hogy meglátjuk annak módját, ahogy Ő akarja, hogy a következő háborúnkba előrenyomuljunk.

Azon a kedd reggelen az Úr azzal kezdte, hogy arra késztetett minket, hogy nagy csendben álljunk, úgy, hogy hallottuk szívverésünket. Bátorítalak benneteket, hogy hallgassátok figyelmesen szívveréseteket. Kérjétek Tőle szívetek vágyának az Ő szíve vágyához való újraigazodását. Majd kérjétek az Urat magatokért, hogy meghalljátok a Mennyek csendjét.

Káoszotok közepette kérjétek Őt, hogy halljátok árnyéka (befedezése) csendjét. Kérjétek, hogy halljatok hangokat, amelyeket eddig nem hallottatok. Mondjátok Neki, hogy figyeltek, és engedjétek, hogy a Menny atmoszféráját cirkuláltassa körétek. Kérjétek, hogy hozza el és aktiválja a ti atmoszféraváltásotokat.

Engedjétek, hogy a nap gondjai elillanjanak, hogy meghalljátok a Menny akaratát. Ne menjetek ki saját erőtökkel. Várjatok Isten szíve lüktetésére, hogy Ő pumpálja tovább a vért szívverésetekkel ereitekben. Néhányan azzal küszködtök, hogy mások miképp haladnak előre. Néhányan aggodalomra ébredtek és azt kérdezgetitek, hogy miképp fogjátok valahára minden dolgotokat elvégezni, hogy benyomulhassatok a számotokra elkészített legjobba, az előttetek álló napok során.

 

Az Úr prófétai beszéde

Ekkor hallottam amint az Úr ezt mondja: "Az Én szívem nem aggódik. Várjatok szívemre, hogy egyesüljön a tiétekkel. Maradjatok ritmusban szívemmel. Üljetek le elém és figyeljetek most, és energiát nyertek, hogy mindent rendbe tegyetek, ami jelenleg zűrzavarosnak látszik, és rendetlenséget hoz életetekbe. Szívverésem helyezi el az Én Frigyládámat. Nem mehettek előre ebben az órában Jelenlétem nélkül, ezért ki kell várnotok Jelenlétem pozicionálását. Adjatok Nekem teret. Ha túl gyorsan jártok, meg fogtok botlani. Engedjétek, hogy a frigyláda haladjon előttetek.

Jelenlétemben biztos lábúak lesztek. Jelenlétemben látni fogjátok utatokat. Jelenlétemben látni fogjátok ellenségeteket. Nézzetek hát fel, mert tiszták az egek. Még ha köd és szennyeződések vannak is ösvényeteken, az Egek tiszták előttetek. Jelenlétemben tudatában vagytok mindannak, ami körülöttetek van. Tudjátok, hogy mikor forduljatok jobbra, és mikor forduljatok balra. A 'ti' időbeosztásotok lehetőséget biztosít az ellenségnek, hogy bejöjjön és módot találjon rá, hogy megváltoztassa az időket és törvénykező struktúrákat állítson fel. Így nem a legjobbat választjátok.

A legjobb az, amit az Én szívem tartogat a számotokra. Engedjétek, hogy az Én szívem dobogjon bennetek, hogy a legjobb a tiétek lehessen. Én olyan Isten vagyok, aki épp oly könnyedén mozdulok mögöttetek, mint előttetek. Igazodjatok Hozzám, és Én fogom megnyitni számotokra az utat és védem hátatokat, hogy hibáitok újra utol ne érjenek titeket.

Ne gázoljatok át az utatokat keresztező következő folyó gázlóján túl sietve. Megtévesztő és mélyebb, mint tudjátok. Engedjétek, hogy Jelenlétem menjen előttetek, és meglátjátok, amint annak a helynek feneke úttá lesz előttetek. Szárazföldet fogtok látni, mielőtt belépnétek a folyóba, amely el akar sodorni benneteket. Engedjétek, hogy Jelenlétem készítse az utat előttetek.

Képes leszek átirányítani benneteket, hogy előbb mozduljatok jobbra, majd balra, hogy elkerüljétek az ütközést, ami már előttetek van az úton. Ami egyenest telibe találna benneteket, szépen elhalad mellettetek, ti pedig megtaláljátok az ösvényt, ami beteljesedést hoz életetekbe.

Az ellátás miatti aggodalom kimozdít benneteket az időből és űz benneteket, hogy elémenjetek annak, amit számotokra tartogatok. Maradjatok Jelenlétemben, hogy képesek legyetek felismerni az ellátás útját előttetek.

Sokan szabadulást keresnek, de ennek ösvénye még nem formálódott ki és az Én frigyládám még nem találkozott utatokkal. Várjatok, amíg meglátjátok amint Jelenlétem elkezdi az átváltoztatást, feltárást és a műtéti beavatkozást, és akkor a szabadulás gyorsan fog jönni. Az Én utam egy szabad út. Nem olyan út, melyre késztetnélek benneteket, hogy erőlködésből lépjetek rá és járjátok.

Most pedig, szívem a tiétekkel ver, mivel átléptetek egy új kezdetbe. Had menjen az Én Frigyládám előbb! Engedjétek, hogy frigyládám menjen előttetek. Ez az indulás és megállás ideje lesz. Az új kezdet miatt, amiben benne vagytok, Velem kell elindulnotok és megállnotok.

Nem szabad megpróbálnotok anélkül feljönni, hogy Én szólítanálak benneteket, hogy gyertek fel. Nem léphettek fel egy platformra úgy, hogy nem Én szólítottalak, hogy lépjetek fel, mert túl élénkek lesznek ott a szelek a számotokra. A szelek túl erősek lesznek ott nektek, és ahelyett, hogy megállnátok és meglátnátok a következő lépéseteket, elfújnak titeket.

Ne ünnepeljetek túl sietve Előttem. Vigyázzatok és várakozzatok, és meg fogjátok látni magatokat, amint ünnepeltek; meg fogjátok látni az előttetek álló győzelmet, és fel lesztek szabadítva a következő harc teljességére, amit számotokra tartogatok."

 

CHUCK PIERCE: "VÁRAKOZZATOK! Az Úr az elkövetkező HÁROM HÓNAP SORÁN átrendezi és továbbfejleszti hitünket"

 

Az Úr prófétai szava Chuck Pierce által

"Megkérdezheted: 'Miért lettem e közönséges munkahelyre állítva, amikor az egyetlen amit akarok, hogy Téged imádjalak?' Az időzítés miatt vagy ott, - mondanám. Máskülönben kiesnél az időzítésből, és megérintenéd a szövetség ládáját, ahelyett, hogy követnéd, vagy hordoznád azt (ford.: utalás a frigyláda Dávid általi szállításának elhamarkodott, majd meggondolt módjára). Élvezd és ünnepeld közönséges megbízatásaidat, és meg fogod látni frigyládád mozdulását."

"Annak időszaka van, amikor arra tanítom népemet, hogy miképp lépjen Jelenlétembe. Bírnotok kell Jelenlétemet ahhoz, hogy jövőtök biztos legyen. Ha MOST nem lennétek azon a helyen ahová Én helyeztelek benneteket, soha nem értenétek meg Jelenlétemet jövőtökért. Egy bizonyságtételt fejlesztek bensőtökben. E bizonyság miatt valóban be fogtok lépni az új kezdetbe, és újrarendeződtök az eljövendő napokban.

Engedjétek, hogy kifejlesszem és megteremtsem jövőtök számára a képmást. Ha megálltok és engedtek Nekem, hogy mindenben sikeressé tegyelek benneteket amibe csak fogtok, - tűnjön bár közönségesnek vagy jelentéktelennek számotokra, - akkor bővelkedni fogtok."

"Ó nyomorúságokkal küszködő, akit a hullámok hánynak és dobálnak, jövök, hogy vigasztaljalak. Hangom új módon emel fel. Ne próbálj ugyanazon a módon feljönni, miképp a múltban tetted, mert ez az új kezdetek napja. Ebben az új kezdetben a szövetség megújítását hozom népem számára.

Egységben, egyességben vagytok bizonyos dolgokkal, amelyeket el kellene engednetek. Én nem vagyok egyességben azokkal a dolgokkal. Törd meg az egyességet, hogy megújíthassam a veled kötött szövetségemet. Egyességben vagy azzal a móddal, ahogy magadat látod, és ez nem az, ahogy Én látlak téged. Ha meg nem ragadod az Én képmásomat, nem változhatsz át jövőd számára. Szükség, hogy úgy lásd magad, miképp Én látlak."

"Dávid iránti megváltozhatatlan irgalmasságomat szólítom elő. Általam jönnek, és EGYKÉNT egyet értenek. Átvittelek a barlangokon és a pusztán, de most kész vagyok egy új kezdetbe bevinni téged. Az egyetlen, ami ezt az új kezdetet képes megállítani, te vagy, ha nem idomulsz Hozzám, vagy nem fogadod az instrukciókat azoktól akiket ösvényeden elhelyeztem, hogy segítsenek neked rátalálni az új útra.

Ha egyetértesz Velem, akkor kiöntöm rád biztos irgalmasságaimat, amit szolgámra, Dávidra kiöntöttem. A bizonyság, amit bensőjében kiformáltam, tette képessé arra, hogy vezessen. Sokan kinn akartok lenni, elől a frontvonalon, az Én bizonyságom nélkül. Várjatok Rám, hogy bizonyságot tegyek a ti szellemetekben, mielőtt előre mozdultok."

"Ez a vezetőség újrarendezésének és további képességekkel való ellátásotok napja. Azt cselekszem, hogy azok a képességek, amelyek mindez ideig nyugvó állapotban voltak bennetek, előjöjjenek. Ez az Én új kezdetem, ezért engednetek kell, hogy előttetek járjak és megkészítsem ezt az új kezdetet a számotokra, és teljességgel bevigyelek benneteket abba.

Keressetek Engem, amíg megtalálhattok. Ez a keresés hónapja. Három hónapotok lesz, hogy hitet fejlesszetek egy új módon bensőtökben. Beszédem erős lesz, és előhívattok arra a helyre. Azon fogjátok kapni magatokat, hogy létesítitek és feltöritek a földet, amit Én adtam nektek, de engednetek kell Nekem, hogy felkészítselek benneteket arra, hogy megálljatok egy új helyen."

"Népemnek nincs értelme a szuper-bővelkedésre, sem extra terhek hordozására nincs ereje. Ez egy időszak, amikor népemnek extra kosarakat kell hordoznia, és ezt együtt kell hordoznotok. Némelyek szívesen megragadnák kosarukat és futnának, de ez nem fog bevinni benneteket annak a helynek teljességébe, ahol meg akarlak alapozni, be akarlak építeni benneteket."

1.       "Találjátok meg amit nektek adtam, és tudjátok, hogy képes vagyok létrehozni ezek megsokszorozódását. Ahol mindössze egy tarisznyátok volt, tizenkét kosárrá tudom változtatni azt, arra viszont semmi mód nincs, hogy ezt a 12 kosarat magad hordozd. Szükség újrarendeződnötök és megtalálni azokat, akik veletek fognak együtt dolgozni. Ismerjétek meg és legyetek tudatában, hogy szívem gyönyörűsége, hogy erre az új helyre bevigyem népemet."

"Az új kezdet kezdetét vette. Már tanítom az Én Jelenlétemet egy új módon. Ne tekintsetek a szolgálatra oly módon, ahogy ezt mások teszik, mert ez annak az ideje, hogy bizonyságot fejlesszünk, és nem annak az ideje, hogy népem szolgálókként láttasson. Beszédem nem tér vissza hozzám üresen, hanem megtermi a teljességet. Figyeljétek Igém teljességének teljességben való nyilvánvalóvá válását.

Az Én útjaim magasabbak a ti útjaitoknál. Az Én gondolataim magasabbak a ti gondolataitoknál. Ti korlátozzátok az Én magas útjaimat a ti gondolkodási folyamataitokkal. Nekem vannak más ’magas útjaim’ a ti számotokra, hogy azon járjatok, és más útjaim számotokra, hogy azokra lépjetek. Csapdába estetek, beleragadtatok egy gépezetbe, és ez nem az, amit Én cselekszem a ti életetekben. Ez olyan lenyomatot hoz létre, ami NEM az, ami után sóvárgok, hogy mások felismerjék életetekben."

"Legyetek nagyon elégedettek böngészéseitek során, mivel nagyon közel vagyok hozzátok böngészési mezőtökön. Figyeljetek beszédemre és figyeljetek utamra, mert mások úgy figyelnek benneteket, miképp soha előtte. Vágyódtok rá, hogy valaki figyelmét megnyerjétek, miközben Én azt cselekszem, hogy valaki más vegyen észre és figyeljen benneteket. Sőt, most is vannak Fáraók, akik figyelnek és megfigyelnek benneteket, és ezek azok, akik jó indulattal lesznek a javatokra, Én népem."

"Ez a vagyonáthelyeződés napja, de szükség kapcsolódnotok azokhoz, akik az Én Királyság tervem számára felhalmozták ezt. Én ismerem, hogy ki tudja felszabadítani azt. Újra tudom rendezni azt. Ez a beszéd nem fog visszatérni üresen. Ha vártok, hogy szívetekben újrarendeződjetek, akkor utatokat a puszta és káosz helyett kosarak fogják kísérni, telve áldásaimmal. Várakozzatok és figyeljetek, mert Jelenlétemmel igazodtok, és Jelenlétem tudatában lesztek minden fordulóponton."

Bátorítlak, hogy olvassátok el az Ésaiás 55-öt. A 2. vers így szól: "Figyelmesen hallgassatok rám, és egyétek, ami jó. Gyönyörködjön lelketek bőségben." Szólítsátok meg lelketeket, hogy emelkedjen és gyönyörködjön bőségben. Szívetek vágyának egységben kell lennie Isten abbéli gyönyörűségével, hogy megtapasztaljátok az Ő bőségét. Azt kérem, hogy Isten népének szíve az egész földkerekségen gyönyörködjön az Ő bőségében. Ha a napi utánpótlás végett erőlk&o uml;dsz, ne tedd, hanem előbb tanulj meg gyönyörködni a túlcsorduló bővelkedésben.

Ezt mondja az Úr: "Fordítsátok ide a fületeket és gyertek Énhozzám." Kinyilvánítom, hogy meg fogjátok hallani, hogy miképp lépjetek elő. Nem fogtok úgy előlépni miképp a múltban tettétek, mivel az Úr nem hív elő benneteket ugyanúgy.

Áldásokkal,

Chuck D. Pierce
Glory of Zion Ministries

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://profeta.blog.hu/api/trackback/id/tr1573691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása